Avbestilling og endring

Hvorvidt du kan avbestille en billett avhenger av hvilken billettype du har kjøpt.

SJ / Avbestilling og endring

Refunderbare billetter

Alle refunderbare billetter, uansett om det er Standard, Premium eller Premium Pluss kan avbestilles helt fram til avreisetidspunktet.

Om avbestillingen skjer innenfor de siste 24 timene før avreisetidspunkt, så trekkes et administrasjonsgebyr på 100 kroner.

Hvordan å avbestille en billett

Hvis du har kjøpt billetten i Entur-appen kan du avbestille billetten direkte i appen.

Hvis billetten er kjøpt hos en annen operatør, må du kontakte kundeservice på enten e-post, telefon eller chat. De kan hjelpe deg med å avbestille din billett.

Hvordan å endre en billett

Hvis du ønsker å endre billetten så den gjelder for en annen avgang, må du også kontakte kundeservice på enten e-post, telefon eller chat.

Ikke-refunderbare billetter

Om du har kjøpt en ikke-refunderbar billett, er det dessverre ikke mulig å endre avgang eller avbestille billetten mot refusjon. Imidlertid har alle kjøp hos oss en angrerett og kan avbestilles innen fire timer etter kjøpet, med mindre reisens avgangstid allerede har passert.

Hvis du avbestiller en ikke-refunderbar billett innenfor fire timer etter kjøp, men det er mindre enn 24 timer til avgangstid, vil det trekkes et administrasjonsgebyr på 100 kroner fra kjøpesummen.

Kundeservice